Simsim hayır canım erken falan değil gayet iyi bebek doğum kanalına giripte sıkıntı yaşamasın diye o hafta da sezeryan yapılıyor ve bebeğinin kilosu gayet güzel hatta 100 gr daha almıştır merak etme kulak asma beni de hep sezeryandan korkuttular ama bebeğim için ne sağlıklıysa o olur kusura bakmasın herkes