ebrar6036 Çok çok özür diliyorum büyük abdest için gittiğimde simsiyah olduğunu gördüm internette bir sorun yok diyor ama bunu yaşayan varmı 🥺
Gkcgns ebrar6036 demir eksikliği için ilaç kullanıyorsanız ondan kaynaklı olabilir aynısı bende de oluyo çünkü
nursdgn ebrar6036 demir ilacı kullanan tüm hamişler olarak bence hepimizinki bu şekilde endişelenecek bir durum yok ☺️
CNN-b ebrar6036 hayır hayır bırakmayın bebek ve sizin için çok önemli her gebede oluyor bu çok normal
nursdgn ebrar6036 ilacı kullanmayı bırakmayın ayrıca demir ilacı hamilelikte önemli doktorum çok dikkat ediyor benim sabah aksam mutlaka al ihmal etme diye hep tembihler
CNN-b nursdgn değerleriniz mi düşük neden sabah akşam ben sadece sabahları kahvaltıdan bir saat sonra alıyorum
nursdgn CNN-b demir eksikliğim var benim o yüzden,gebelikten önce de bir dönem kullanmıştım değerlerim çok düşüktü
CNN-b ebrar6036 benim doktorum özellikle dedi ki sen eczacılara bakma onlar hep aç karnına yazar sen karnın tokken içmeyeceksin ama açta olmayacaksın kahvaltını yap bi saat geçsin sonra iç dedi özellikle belirtti 🤔
Kara96 ebrar6036 Aynısını bende yaşıyorum ferrum hausmann demir ilacı kullanıyorum o yapıyor malesef sende kullanıyorsan ondandır canım 🤷🏻♀️
_edaa ebrar6036 kan ve demir ilacı kullanıyosanız o yapıyor. Aynı sorunu bende yaşadım çok korkmuştum doktor normal dedi
Ceysii01 ebrar6036 benimde Ferrum kullanmaya baslayinca yavas yavas koyulasti ve siyahlasti bende daha once okudum icin endiselenmedm cnm cok normal