Buket_dadas Açıkçası ben hiç anlamazdim yükseldi veya düştü diye bir belirtim olmazdı seninki şuan çok yüksek değil ama yüksek tansiyon tehlikeli gebelik zehirlenmesine kadar gidiyor ama biraz dikkat edersen düşer çok riskli bir yüksek değil seninki canım . Ben biraz tuzu azalttım öğünlerimi sık sık az az yaptım yemeklerden sonra yürüyüş yaptım ha birde yemekten sonra tuvaletten sonra hemen ölçme veya nefes nefeseyken ölçme 5-10 dakika dinlen öyle ölç