Aylar benim de 6.gün dondurulan 2 yumurtam var. Benim embriyoloğum şöyle dedi, normal gelişen yumurtalarda 6.gün geç oluyor evet ama yavaş gelişen yumurtalarda 6.günde 4. veya 5.gün görüntüsü yakalıyorlar, bu sebeple kabuktan çıkma aşamasına geçmemiş oluyorlar. Benim bu şekilde oldu