ZZeynepP1903 Pazartesi günü serklaj ameliyatı oldum kızlar ara ara agrılarım oluyor kasıklarım da normal mi acaba ?
Bebegim4 ZZeynepP1903 çok normal canım ağrım hala oluyo özellikle batma geçmedi ama serkajın ilk 1 ayı aşırı aşırı derece de kasılmam oldu doktoruna bildirip ilaç vermesini rica edebilirsin canım uygun görürse çok geçmiş olsun
ZZeynepP1903 Bebegim4 sizede cok cok gecmiş olsun batma hissi falan yasamıyorum da işte dedigim gibi agrı hissediyorum. Salı günü kontrole gidecegim o zaman söyliyim bakalım ne dicek 🤷🏻♀️
Bebegim4 ZZeynepP1903 hiç korkma Allah’ın izniyle çok çok normal kaç defa doktorluk olduk bilsen üstelik kanamalarım oluyodu hep ona bile normal dedi bak 34 olduk teyzesi çok şükür 🙏🏻 🤍
ZZeynepP1903 Bebegim4 iyi bari normalse ya insan tedirgin oluyo illaki genelde soluma yatıyorum hep dikkat ediyorum. Ay masallah az kalmıs hayırlısıyla kucagınıza alırsınız insallah. Biz daha küçüğüz 🤦🏻♀️
Pirayeada Bende de oluyor arada hatta 2 gün önce kanamam olmuştu acile gitmiştim. 2 hafta oldu serklaj olali
ZZeynepP1903 Pirayeada canım gecmıs olsun normal mi peki kanama olmasıda doktorum ilk hafta olabılır lekelenme demıstı ara ara oldu bendede her zaman olabiliyor mu ?
Bebegim4 Pirayeada benimde bi kere kanamam sonra ara ara lekelenmem oldu hep gittim normal diyodu hapşırma bile olsa dikiş zorlanır gelir diyodu çok şükür bi sıkıtnı olmadı ama her ihtimale gitmekte fayda var
Bebegim4 ZZeynepP1903 çok şükür rabbime gelir Allah’ın izniyle o vakitte gelir, biz açılmayla acil serkaj oldum 3 aydır yatıyorum yeni kalktım bu hafta sabır inşallah 🙏🏻 🤍
Pirayeada ZZeynepP1903 ağlaya ağlaya gittim hastaneye Dikisin altında kanama olmuş dedi doktor bir de enfeksiyon olmuşum fitil verdi. O kanamada kılcal damarlar bazen gelebilir dedi ama hif içim rahat etmiyor kan görünce
Bebegim4 Pirayeada bak işte ona aşırı dikkat et benim doktorum yapmamam gereken şeyler arasında en çok ona dikkat et dedi sana yeminle 8 aydır ilaçsız ve lağmasız çıkamıyorum wc ye mutlaka ilaç iste yada lağma yap zorlanma hep yattığımızdan dolayı oluyo
Pirayeada Bebegim4 Serklaj olmadan önce bir gün çıkıp bir gün çıkmiyordum şimdi 3 gün de bir çıkıyorum zorlanıyorum. Dubhalac şurup verdi o bile yaramıyor .Allah yardımcımız olsun ne deyim
ZZeynepP1903 Pirayeada Bebegim4 benım doktorum benım ıcımı bıraz cok rahatlattı acıkcası hocam dedim herkes serklajta korkutuyor oturmak bıle yasak vesaıre dıye öyle sey olurmu dedı o dikiş ta nereye atılıyor normal hayatına devam et dedi sadece agır seyler yapmıcaksın o kadar dedi
ZZeynepP1903 Pirayeada canım Allah yardımcın olsun zordur gercekten. Bol bol sıvı tuket faydasını görürsün insallah
Pirayeada ZZeynepP1903 3 litre su içiyorum her gün çorba yapıyorum ama olmuyor cnm yulaf ezmesi yoğurtla yiyorum olmuyor. Korkuyorum dikişlere zarar verecek diye
ZZeynepP1903 Pirayeada allah allah psikolojık falan olmasın. Cok fazla zorlamayın siz yınede kendılıgınden gelırse oda zor ya amelıyattan uc gun sonra korka korka cıktım bende oda doktorum sıkıntı yok dedıkten sonra. Halada korkuyorum 😃