Eymen_Enis_Ser Benim oğlum 18 aylıktı kızım doğduğunda.. Aralarında az olduğu için 2side sezaryen oldu.. İlkindende ikincide de tek eşim vardı destekçi ama çalışıyordu.. Eve geçince ayaklanmıştım hemen, ikincide zaten oğlum olduğu için öyle yat dinlen moduna geçmemiştim hiç 🙈 ikisini de kolay atlattım, migrenim olmadına rağmen baş ağrım olmadı hiç , kasık ve dikiş ağrısı da olmadı, doğumdan itibaren korse tayt giymeye başladım mekik harici kardiyo yapıyordum 5.günümde mekik aletlerine de başladım.. Şuan oğlum 40 , kızım 22 aylık bende 5.5 sylık hamileyim aynı devam 🙈🤣 Allah kısmet ederse bunda 2SSVD olcak bakalım.. Ama sezaryen için şunu diyebilirim, ilkine göre daha tecrübelisiniz eminşm ki ikincide dha kolay geçer ve daha çabuk atlatırsınız 🥰🙏🍀