Bebeğim 3 aylık henüz. Rutin kontrole gittik kilo alımı 400 Gr olmuş kilosu 6 şuan. Mama ile besleniyor sadece. Doktor beğenmedi önce enfeksiyon veya kansızlık olabilir dedi. Baş çevremiz şuan 41 normal dedi. Fakat bıngıldakta daralma olmamış dedi. Kusma da oluyor kızımda sürekli. Tomografi istedi sağolsun sonrasında tomografide su olduginu gördü rapor iki haftaya çıkacakmis rapora göre konusalim dedi resmi net yorumlayamadi. Bu durumu yaşayan oldu mu? Kızım için dua edin nolur ismi Alya