PinarArslan 6 haftalık hamileyim, nasipse ikiz bebeklerim olucak. Bugun bir parça kanamam oldu doktora gittik bir sıkıntı yok çok şükür ve düşük tehlikesi için Progestan 100 mg yazdı hormon ilacı kullananlar oldu mu
Merve_KOPUK PinarArslan hemen hemen her hamile kullaniyo canm bende kullandm tereddüt etmene gerek yok 😊
lina1233 Evet düşük tehlikesi olan olmayan gebelere veriliyor. Doktorunuzu dinleyin ve düzenli kullanın faydasını göreceksiniz. Benimde düşük tehlikem vardı 3. Ayıma kadar kullandım çok şükür hiç bir sorun olmadı 🙏🏼