Arkadaşlar Mart ayında doğum yaptım kızım 7 aylık ve suan tekrar hamile olduğumu öğrendim 🤷🏻♀️ Korunmamıza rağmen hamile kaldıysam rabbimin bir bildiği vardır dedim ama çok korkuyorum çocuklarımın arasında 15 ay olacak. Tavsiyelerinize, tecrübelerinize ihtiyacım var 🙏🏻🙏🏻