Dilosseee Nurklc38 bitti bitti çok şükür canım senin bitti mi ama benim erken gelebilir çünkü sancılarım çok oluyor bazen
Cidella seyy06 ayy bizim de 😍😍😍 çok şükür. İnşallah hemencecik geçer. İkili sayılara düşebileceğimi hiç getirmiyordum aklıma zaman çok çabuk geçiyor 😳
Nurklc38 Dilosseee Bitti canım hastane çantam kaldı onu hazırlıcam yarın işte valiz sipariş ettim onu bekliyorum:) ne yazik ki benim de erken doğum riskim çıktı 🤦🏼♂️