Kızlar, tecrübeli anneler bu ilk hamileliğim ve maalesef çok tecrübesizim 🙈 emzirme sütyeni çok gerekli bir şey mi? Yani normal sütyeni üstten sıyırınca olmuyor mu, bana biraz saçma geliyo illa aradan göğsü çıkarmak mı gerek. Tabi ki yaşamadan bilemem şu an bana saçma gelen şey belki de çok gereklidir😅 bi aydınlatabilir misiniz rica etsem. Bu arada 2 tane aldım sadece çirkin geldiği için rahatsız oldum. Bide kapsız flan göğüsler sarkar mı diye tedirgin etti.