Leylayz noktaninannecigi bu çok iyiymiş genelde sezeryan doğumda biraz daha erken alınabiliyor bebek çok sağolun bilginiz için
muallimehanimmom5 Belfam var cünkü sisteme işlenmek zorunda çalışmaz raporu 32. Haftada kadın doğum doktorundan alınıp çalıştığınız kuruma vermeniz gerekiyor. Eğer çalışmaya devam edecekseniz onu tam bilmiyorum direk çalışıyorsunuz sormak lazım
Nurcanatila6 muallimehanimmom5 çalışmak isteniliyorsa da 32 de çalışabilir raporu alıp teslim etmesi gerekiyor sonra çalışıyor 🥰