nevarneyokk sevgili @nevarneyokk sen ben misin ben De sen miyim tam anlayamadım ama 30 haftanın başında dış dolgum düştü dişim kırıldı hatta burada post açtım dişim kırıldı diye.. 🤷🏻♀️ tedavi konusunda doktorumla bizzat görüşerek kendisinden olumlu ya da olumsuz olacak şekilde bilgi aldimm diş doktorunla görüşerek bana geri dönüş yap eğer tedavi uygulayacaksa ben uygunluk raporu yazabilirim dedi ve hatta anestezi dozu en az olacak şekilde tedavi yapılması uygundur yazılı imzalı kaşeli rapor yolladı., diş doktoruna muayene olmadan önce gebeliğim hakkında bilgi verdim. Randevu aldım. Muayeneye gittim raporumu kendisine ilettim ancakk Dişimin çürüdügunu , bu şekilde bu süreçte yalnızca geçici dolgu yapılabileceğini, herhangi bir anestezik işlem yapamayacağını söyledi. Gecici Dolgu yaptı. Doğumdan sonra bekliyorum tedavini o zaman yapalım dedi.
Özet olarak; diş tedavisi dişin durumuna göre, sağlıklı bir gebe iseniz şahsi doktorunuzun onayı ile yapılabilir. ☺️ Geçmiş olsun.