Bugün 3. Kez çatı muayenesi oldum ama her seferinde aynıyım. Kasıyorum bacaklarımı kapatıyorum istemsizce. Doktoru da zorluyorum. Bunları yapmasam 1 dklık işlem aslında kastığım için ağrı hissediyorum. Böyle yaparsan bakamam ki açıklığına diyor doktor, hala bakamadınız mı diyorum kendimi çekmeye çalışıyorum filan. Garip garip hareketler 😞 Dünkü muayeneden sonra adet ağrısı ve kanama mide bulantısı filan oldu o da psikolojik olarak etkilemiş olabilir. Ne kadar kendimi rahatlatmaya çalışsam da bu korkuyu yenemiyorum. Doğumdan bu kadar korkmuyorum açıkçası 😞 39+4 hafta 4cm açılma var bu arada yatış verilmedi pazartesiye kadar beklemedeyim