EceDrn 24+2 den selam🙋🏻♀️🙋🏻♀️ Bende durumlar iyi çok şükür rutinime devam edebiliyorum henüz😌 ruh halim bazen endişeli bazen rahat. Özellikle bir kaç gündür covid aşı meselesine çok kafayı takmıştım neyseki dün sinovac oldum ve o telaşeyide attım başımdan🤦🏻♀️ Bebiş hareketli ve ben ilk geneliğe rağmen çok erken hissedenlerdenim 16.haftadan beri hissediyorum 19. Haftadan beri dışardan gözlemleyebiliyoruz hareketlerini💙 büyük eşyaları almadım henüz yatak odası, anne yanı vs gibi ama küçük ıvır zıvırları ve kıyafetleri neredeyse tamamladım🥰 sizde durumlar nasıl?