EceDrn Kızlar Merhaba Anne bebek çantası olarak ne aldınız nereden aldınız doğru düzgün bişi bulamadım valla herşey çok pahalı bir yardım lütfen 🥺🙏
SncrMerve EceDrn ben e bebekten aldım indiirmdeyken şu leoparlı gibi olanlar varya 200 den 100 e düşmüştü çok güzel ama şu an ne kadar bilmiyorum
Petyynut EceDrn merhabalar ben linkteki çantayı sipariş verdim trendyoldan ama ben alırken indirimdeydi ve kargo bedavaydı vaktiniz varsa takipte kalabilirsiniz kumaşı içi çok kullanışlı geldi bana şu an yerleştirdim her şey düzenli durdu umarım bebekle kullanırken de rahat ederim☺️ https://ty.gl/a9827wyvi6
Sblatc EceDrn https://resimyukle.io/r/Bmr28YXnjc ben bunu aldım aldığımda 150 civarıydı. Büyüklüğü kalitesi falan çok iyi. Diğer çocuklara bile kullanılır bence
Pastaneusuluislakkek EceDrn Yoykonun çantasını aldım Hepsiburadadan ama çok oldu, ben aldığımda 100 TL idi. Şimdi hastane çantamı hazırlıyorum ona da eşya koyuyorum baya kullanışlı ve büyükmüş. Fiyatını bilmiyorum ama bir bakın isterseniz
EceDrn SncrMerve normal sırt çantası gibi değil mi onlar dün girdim gözüme bir o çarptı zaten bir o güzel sanki 199 du valla baktım baktım kararsız kaldım 🤷🏼♀️
EceDrn Sblatc çok şık duruyor kumaşı nasıl dokusu acaba? Benim biraz takıntım varda hatır hutur çanta alamıyorum biraz yumuşak olsun istiyorum 🙈
Sblatc EceDrn ince bi kumaş değil. Kumaşın arasında süngerimsi bi şey koymuşlar yani tek kat kumaş değil. Gözleri falan çok iyi içi geniş
2melekannesi_ EceDrn https://ty.gl/ep8j1sdbyu bu çantayı beğendim ben de yorumları da iyiydi indirime girmesinş bekliyorum 🤗
EceDrn 2melekannesi_ ya ben bu linkleri niçin açamıyorum bende web sayfası yüklü değil diyor acaba nedeni ne 🤷🏼♀️
Busrabkts @EceDrn Ben civil den kraft marka aldım baya kullanışlı ve büyük çok fazla bölmesi var. Fiyatı 180 olmalı. https://resimyukle.io/r/7JqCwvME6J https://resimyukle.io/r/rRicA3iGCc https://resimyukle.io/r/BBnnv4Z4fY
2melekannesi_ EceDrn aa neden öyle oluyor acaba uygulama yüklü değil mi telefonunuzda? Brandbaby anne bebek çantası yazarsanız çıkar puantiyeli siyah olan modeli yollamıştım 😊