Sema2001 Her sabah mide bulantısı ile uyanan var mı?🙁Bu yüzden sabahları yemek bile yiyeymiyorum sizdede oldumu ve ne zaman geçti?
Deletedmom93284 Sema2001 3aylık olduk hala geçmedi ben çözümü hep tok kalmakta buldum☺️ Acıkınca hemen başlıyor
zeynnn5441 Sema2001 10+5 haftalık hamileyim hiç midem bulanmadi hiç diyorum aslında merak ediyorum bulansa nası olurum diye ama yok bulanmıyor😅 iştahımda tamtersi çok açık maşallah diyeyim😅
Naazli Sema2001 7+3 deyim. Her sabah bulanıyo. Artık sanki çubuk krakerde işe yaramıyo gibi hissediyorum. Doktorumda ilaç vermiyo 😔
Sema2001 Deletedmom93284 😂😂😂aynenn yemek yiyinye geçiyo sanki.Aç olunca daha çok midem bulanıyo.bendede 3 ay oldu ama sabahları istemsiz bir şekilde midem bulanıyo
Sema2001 Naazli kraker bende hiç işe yaramadı.Doktor serum ve kol iynesi verdi onlarla azaldı biraz yoksa her yediyimi kusuyordum ama şimdi bir sabahları ac karına oluyor inşAllah tez zamanda geçer(
mutlufatos19 Sema2001 benim oluyodu ama safra küsüyordum sonra yediğimide şimdi 4 aylığız küsma hapınıda 1 e düşürdüm çok çok nadir küsüyom
Sema2001 mutlufatos19 aynen bende her sabah safra kusuyorum sanki kusunca rahatlama geliyor yemek yiye biliyorum onu kusunca
Elanurgvn61 Sema2001 Malesef her sabah zorla kahvaltı hazırlıyorum zar zor yiyorum yedikten sonra da sık sık acikmadan az az yiyorum birahane ki sabaha kadar bulanmıyor
Nig Sema2001 ben 5 buçuk ay boyunca prillam diye bir ilaç kullandım çok fazlaydı bulantı kusma. Şimdi son haftalardayım ara sıra yine oluyor ama doktor normal dedi 🍀
Sevgibbd Sema2001 ben 12+4 sadece sabahları 5 dklık bi mide bulantısı oluyor o kadar sık sık idrarada çıkmıyorum aşermelerimde yok iştahta yerinde maşallahım var sanırım 😇😇