Hsrt1 Minnakkurabiyeveannesi27 ayy benimde oyle cok uslu. 27. Haftada 24 saat hareket etmedi. Doktora gittim elleriyle yuzunu kapatmis uyuyordu. 🤣 Tembel oglum diye seviyorum bende. İnsallah doguncada böyle uyur 😊 bende 17 de ögrendim 😊
Minnakkurabiyeveannesi27 Hsrt1 😂😂😂sağlıkla gelsin paşalar amin inşallah anne karnında uslu akıllı günlerini doğduklarında da görmek dileğiyle 🤲🏻
Esramertt Minnakkurabiyeveannesi27 evet canım oldu ben doktorumu aradım direk 😂 çok normal zaten bu kadar erken hissetmen anormal demişti 😂😂 normal yani endiselenme annesi