2Mommom kasılmalarınız var mıydı? Bende 3 cm açılma var ama kasılmam hiç yok sadece belim ağrıyor evde beklemedeyiz. Biliyorum kafam karıştı ne yapmalıyım. Doktor 48 saate doğum olur dedi ama bişey yok. Etrafımda herkes tedirgin niye doğurmadın bu beni iyice strese sokuyor sonuçta normal doğum hemen olacak diye bişey yok ki. 😅