Ay_parcasi canım valla baya bitirdim sayısını hatırlayamıyorum hamileliğin başından beridir kullanıyorum sonuna kadar da kullanıcaksın dedi doktorum bir ara kullanmayı bıraktım 1 ay kadar içmedim sonra tahlil istemişti doktorum tahlillerime bakıldığında kanım çok düşük çıktı hemen bir kutu iğne verdi ilacada devam dedi iğnem bi haftada bitti ilaca hep devam ediyorum içmezsen kansızlık olur ve doğumda zorlanabilirsin demişti bence sende içmelisin doktoruna danışarak kan ilacını devamlı kullanmalısın doğumda ve doğumdan sonra kan kaybımız olucak biliyosun buda seni güçsüz ve bitkin bırakabilir dahasında ne olur onu bilemem daha fazla etkileri ne olur bilemem yani