acemianne78 Rapor alırsınız fakat genelde 32.haftadan sonra zaten izin hakkınız olduğu için milli eğitim genelde böyle raporları incelemeye alıyor. Geçen gün facebookta bir öğretmen grubunda okudum. Bi öğretmenimiz bu şekilde rapor alıp devam etti diye milli eğitim soruşturma başlatmış. Bağlı olduğunuz milli eğitimi iyice bi araştırın. Sorun çıkarmayacaklarsa neden olmasın.