İlk doğumunu 4 kilo üzerinde yapan anneler herhangiy bir sorun yaşadınız mı bana Özel de giitigim Dr um 4.300 dedi devlette 3.700 dediler özelde doğum yapacağım Dr riskleri var diye önermiyor devlete ki de bebeğin başını biraz geniş buldum ama çatin. Normale müsait dedi .