Kbrs bende 4+4 üm hergun az braz kahve akıntı gelıyo kokusu falan yok ama. Hemen acile git düşük olabilir dediler burda bana gece yarısı korka korka acıle gittim test yaptılar bebişin degerleri yükselmiş bişe yok dedi doktor. Akıntı yeşil sümük gbi olmadıgı sürece skntı yok diye bılıyorum. Bnde ılk oldugu ıcın cok korkmustum ama benm gebelıkten oncede oluyodu üşüttüğümde falan hemen kahve akntı olurdu.