portakalcicegii Kimyasal gebelik dediğimiz olay yumurta döllenecek iken döllenmeyip düşmesidir. Kimyasal gebelikten sonra ki gebelikler daha sağlıklı ilerliyor ve hamile kalmak daha kolay oluyor . Her kadının başına gelebilir çok doğal bir durum hamilelikten saymayan uzmanlar var dedi . 1 ay toparlan tekrar deneyebilirsin demişti . Ve gerçekten bir adet geçirdim hemen hamile kaldım doktoruma çok çok çok güveniyorum