Black-34 Dilek19055 Ben ilk çocuğumu suni yaptım berbattı 2. Kızım kendi sancım çok güzeldi :) şimdi 3. Gebelik bakalım
Egemenim64 Dilek19055 İlk doğumum suni sancısız 2 saat sancı ile doğurdum ama sanırım 2. yi suni ile doğurcam bugün birazdan muayne olucam çok heyecanlıyım 😐