Gunaydin kizlar. Gece 1 den beri hafif adet gibi agrilarim basladi kasiklarim ve belimle beraber. Ara ara girdi cikti 😕 simdi ise bazen cok bazen az siddetli ve sanirim duzenli geliyor. Sanki ihsal olmusumda oyle bi sanci ama wc de zorlaniyorum tık yok yani ihsal veya kabizlik yok. Sizce hastaneye gitmelimiyim. 38+1 haftadayim bu arada. 37+4 ken 1 cm acikligim vardi? Cvp lutfen sevinirim 🤗