Ben kase aldım Kütahya seramik 12 cmligi tanesi 8,5 lira içine tek içimlik türk kahvesi ve lokum koyucam. Trendyoldn çeşit çeşit renkleri var. Çerezlik olarakta satılıyor. Hediye etsem kimse atmaz hatıra kalır diye düşünüyorum. Kinamda 3 TL’lik seramik kupa bardak vermiştim içi badem şekeri dolu. kim verdiysem evinde duruyor