1999luanne çoğu dersi ezber mikrobiyoloji terminoloji gibi dersleri ezberlemeden veremezsin sınavlar test de klasik de oluyor genelde klasik yapıyorlar ezber dersleri zaten ana dersler klasik oluyor atıyorum 30 sorunun 20 25 i klasik 5 10 test oluyor ana derslerin dışındakiler kolay bir de pratik lazım uygulama dersleri pratik olmadan geçmek biraz sıkıntı hemşirelik ve tıp fakültesiyle ilk sene zaten aynı dersleri görüyorsun sadece yoğunluğu içeriği daha üstün körü görüyorsun