Btltlg Kızlar hamileliğimde şeker yüklemede yüksek çıkmıştı. Doğumdan sonra geçti fakat bebeğim 6 aylık olunca tahlil yaptırdım üç aylık şekerim sınırın çok üstünde çıktı. Şeker bende kalıcı mı oldu çok üzülüyorum var mı doğumdan sonra yeniden yükselen