Syda01 Naneliayran uzulerek söyliyorum 29+1 haftalık olduk hala devam ediyor ben de prilam dr iciyorum dun unuttum mahvoldum ama herkeste ayni olmuyor birden kesilebilir de
Aselinkooo Naneliayran kişiye göre değişir gebeliğe göre de değişir canım. Kızımda neredeyse 9 ay çektim. Tiksinme bulantı çoğu zamanda kusma şeklinde. 2.gebeliğim bunda çok bulantım olmadı ilkinde okadar kötü olunca bu hiçbi şey gibi geldi desem daha doğru 😄
Linaeliff Canim o kişiden kişiye göre değişir ben 6.ayima kadar kustum hiç bir şey anlamadım.doktoruma her kontrolde bunu soruyordum hocam ne zaman geçecek diye bunu kimse bilemez diyordu 9 ay kusanda varmis hiç kusmayanda.o yüzden çok zor biliyorum ama biraz sabret istersen doktoruna soyle ilaç falan yazsin bana ilaçlar etki etmiyordu kesmiyordu bulantimi ama iyi gelen arkadaşlar varmış burada yaziyolardi
Honeyinci Bende senin haftalarinda sürekli insanlarin cevaplarini okuyup moralim bozulurdu 😂 nedense hep böyle gec bitenlere rasgeliyordum. Dedim tamam benimde gecmicek ama sonra 11. Haftma girdim ve birden hafifledi artik sabahlari midem bulanmiyor acliktan gün icerisinde sadece halsizlik var ve cok hafif arada bulanti geliyor ama koku hassasiyetim bile cok azaldi
Honeyinci Bu arada her doktorun bakis acisi farklidir belki ama bana doktor sey demisdi, 16 haftaya kadar sürebilir 16 haftadan fazla sürüyorsa artik o hamilelikle alakali degil kendi midesindeki sorunla alakalidir ona göre doktora yönlendiriyoruz demisdi
BusraAltin Naneliayran prilam yazdi bana sabah bir aksam bir al dedi … kusarken olusan kasilmalarim ve kendimi zorlamam beni daha cok korkutup carpintiya sebep oluyordu :(