Prensesannesi27 Sevgili hamişler aslinda çok kararsiz bir birey değilimdir ama isim konusunda resmen tıkandım.. kizim doğmak üzere annesi hala isim bulamadı 😅😅 azcık yardimmm lütfen
Prensesannesi27 Ahh kızlar isim koyucaz da sonra pişman olursam diye korkuyorum resmen sizlerin içine siniyor mu sonradan
Fasulyem2 Prensesannesi27 sadece zeynep koy bence tek isim en güzeli ya da en begendiğini seç 💕 bebek ismiyle geliyor merak etme içine sinmemesi imkansız 😍 benim iki ismim var inan zor kullanırken
Prensesannesi27 Fasulyem2 evet eşimde tek isim taraftarı ama kullanilmasa da bir sahabe adı olsun en azindan ahlakını alir diye umit ediyorum.. 😊
annesinin_beybisi Prensesannesi27 bence zeynep mihre . verda hic güzel bir isim değil hüma desen suan 10 kız bebekten 5 inde var ayşe betül de güzel zeynep mihre de hatta zeynep mihra da olabilir 🙈
annesinin_beybisi Prensesannesi27 olabilir bence de isimlerin bizde hatırlattıkları güzel seylerden dolayı olabilir mesela aysel ismi benim en yakin arkadaşımın ismi normalde biri bebegine koysa eski isim derim begenmem ama kendi bebegime koymak isterim sizinki böyle birşey olabilir😊