Kızlar sizlerin sayesinde dün araştırıp buldum ve Erbil beye muayaneye gittim . Öncelikle söylemek gerekirse( 320 nakit 380 kart ödemesi mevcut usb foto yüklemesi yapmıyor orijinal foto kalitesinde 1 adet resim baskısı veriyor) Aşırı ilgili bir doktor karşımdaki benim anlattıklarından nasıl sa bişey anlamıcak demeyip her ayrıntıyı anlatıyor tüm vucudun bölümlerini olması gereken değerleri çıkan değer ne ise o an yorumluyor çok şükür herşeyi güzel çıktı kızımın bu arada garanti artık 3 kızım geliyor .İçeriye kızlarımıda dahil ettik sonradan çok anlayışlı bir şekilde samimi bir ortamda inanın hiç oradan ayrılıp eve gelmek istemedim ultrason da bebeğim bile bu ana ortaklık etti sürekli gülümsedi her anı çok özeldi Allah herkese nasip etsin Sizlerede teşekkür ederim memnuniyetime katkı sağladığınız için