Hanimlar bakarmisiniz 34 haftalik hamileyim bugune kadar hersey normaldi biontech 2.doz aşısı yaptirdim 4-5 saattir bebeğim kendini cok topluyor gibi yani kasilmalarim var gibi. Öncede bebegim kendini toplardi ama bu kadar sık değil çok tedirginim hastaneye gitmelimiyim