EsraBu Prensannesi111 burun akıntısı gibiyse olabilir bence ama peynir kesiği gibi pütür pütürse enfeksiyon da olabilir bu benim fikrim tabi bilgim yok benimde
Tugce-ylds Hulya_sen doğru canım bende özel takipliyim benide gönderdi doktorum ağrılarım sıklaşsın diye ama henüz çatı muayenesi yapmadı bakalım yarın ne dicek sağ sağlim kavuşalım inşAllah ya
Hulya_sen Tugce-ylds inşallah canım valla bende artık kavuşmak istiyorum oğluma😇😇su falan nişan bekliyorum ama birşey yok henüz🥲
EsraBu Sbdbdbsh benim beyaz akıntım oluyodu zaten yoğun bi şekilde devamlı sarı geldi dün nişan burun akıntısı gibi oluyo diyolar benim biraz balgam gibiydi bende bilmiyorum ki ne oldunu
Hulya_sen Tugce-ylds dün acildeki doktor ultrasonla baktıgında 3300 demişti aynı gün muaynede olmuştum diger doktor da 3200 dedi yani 3300 civarı tam olarak bilmiyorum canım☺️Seninki nekadr oldu
Beyzdgn Bende 22 haftalık hamileyim ve yalanci sancı yaşıyorum bugün kontrolüm vardı açılma yok magnezyum basliycam ama gerginim doktor daha erken yalancı sancı için diyor takip edelim dedi bilmiyorum 😓
Tugce-ylds Hulya_sen MaşAllah 😊😊benimde 37 de 3000 dedi canım yarın bakalım 38 olucak o zaman ne dicek 😊😊
Hulya_sen Tugce-ylds benimde suan biraz agrılarım var bugun bilerek egilip kalktm açılmam artsın diye😅😅yoruldum yanii şimidde bebeğim toplanıp sertleşiyo birazdan sıcak bir duş alıcam artık hayırlısyla gece doğurmayı planlıyorum🤣🤣