-Eflatun- 42_Ozkrt ben aşılama olmuştum ve aşılamadan tam 6 gün sonra 3 dakika süren bir ağrı olmuştu kasıklarımda canım o kadar acımıştı ki yerlere yattım resmen 3 dakika kivrandım sonrasında hep varlığını hissetmiştim.
42_Ozkrt -Eflatun- Soruyu yanlış sordum sanırım doğuma az kaldığında bebeğin yerleşmesi demek istedim 😊