Merhaba hanimlar ben ikinci doz biontech aşısı oldum yalniz bir kac saattir bebeğim çok kasiliyor kendini çok topluyor. 34+3 haftalik hamileyim daha öncede oluyordu kendini toplaması kasılma ama bu kadar üst üste olmuyordu. Sizce normalmidir ? Veya kasilma nasıl oluyor ayirt edemiyorum yardimci olurmusunuz