Mrvehamzaoglu Kizlar bugün suni sancı ile doğum yapıcam kendi sancım gelmedi fakat bı kaç saattir kasıklarıma ağrı giriyor tuvaletten çıkamadım regl ağrısı gibi ağrı giriyor arada karnıma belimde de ağrı var hafif , doğum sancısı mi başlıyor sizce
Egeninannesi1 Mrvehamzaoglu sancıların düzenli mi? Pilates topun varsa hareketler yap, çok iyi geliyormuş. Allah yardımcın olsun, darısı başımıza 🤗
Mrvehamzaoglu Egeninannesi1 bı saatir düzenli şekilde regl ağrısını 15 20 sn falan çekiyorum belim ve karnimla birliklte . Plates topum var☺️
Mrvehamzaoglu aksu5334 birazdan gidicem ☺️duş aldım sıcak baya iyi geldi inşallah yalancı sancı değildir sancım devam ederse suniyle gerek kalmaz lütfen dua edin çok zor günler geçirdim ve geçirmeye devam edicem doğum sonrasında
Ozge2805 Mrvehamzaoglu sancın varsa zaten suni vermeden çıkar kuzu inşallah sancın gelmiştir 😊 gelmediysede bir avazda kurtul inşallah
Cinarsmom21 Mrvehamzaoglu hayırlısıyla inşallah azda olsa sancın çıksa suniyle desteklenir bence daha kolay olur doğumun doğum hikayeni bekliyoruz 🥰😊
mucizebebek03 Mrvehamzaoglu ya ne güzel canım sen benden öncesin bende haberini bekliyordum benimde çarşamba başlatılacak suniyle bana umut oldun şu an😍🥰🥰inşALLAH bende senin gibi olurum
Mrvehamzaoglu Cinarsmom21 4cm acilmam var suniyle destekliyorlar şuan bende anlatmak için sabırsızlanıyorum ☺️
mucizebebek03 Mrvehamzaoglu ohh çok iyi cnm erken olursa açılman hemen alırsın bebisi kucağına 🥰🥰yaz mutlaka
Cinarsmom21 Mrvehamzaoglu yaa dediğim gibi desteklerler diye düşündüm muhtemelen bende pazartesi alacağım da çok merak ediyorum valla seni