Kızlar 33+5im takibim ankara şehir hastanesinde yapılıyor. Çatı muanesi kaçıncı haftada yapılıyor. Birde refakatçi eşim kalsın istiyorum ne annemle nede kayınvalidemle rahat edemem. Ben bebeğim ve eşim olalım istiyorum. Erkek kabul ediliyormu. Bilginize ihtiyacım var lütfen 💕