4 aylık bı bebegim var kafasında konak oluştu ama her banyo öncesi bebe yağı şurup tarayıp o sekilde yıkıyorum fakat eli sürekli saçında kazımaya çalışırken yara yaptı o yaralara ne surmeliyim🙄birde damaklari çok kaşınıyor o kadar huzursuz ki sürekli el ağzında ve ağlıyor normalde çok ağlayan bı bebek değildir dis jeli aldim ama. Fayda etmiyor bazıları pirasinin soğanlı kısmını ver ısırsin diyor ama riskli yanlısıkla yutabilir ısırmak dehil de ben dış etinde gezdirsem etki edermi
Ve son olarak büyük tuvaletini yesil yapıyor ve yaptığı zaman baya ikinarak bı kac gun zor yapıyor sizce sebebi nedir gaz damlası kullanıyorum ama fayda etmiyor bu 3.damla her damlayı denedim neredeyse
Anne sütü ve sma confort mama kullanıyorum sütüm az geldiği icin