DerinMavii
Altuğ beyin iyi bir doktor olduğunu duymuştum ama
Balıkesir şehir Hastanesi’nde ilk doğumumu yapmıştım Mehmet Keçecioglu - Nesrin kizilarslan bu iki doktor şehir Hastanesi’nin de iyi doktorlarından. Ayrıca şehir hastanesi özel hastane gibiydi ebeleri doktorları yatış servisleri doğumhanesi çok iyiydi Allah razı olsun hepsinden 🤲 belki fikir olur diye yazmak istedim