Brrn34 Kızlar gebelikte covid 19 aşısı yaptıran varmı ? Doğum sonrası çocukta bilinen bir yan etkisi varmı ? Bu durumla karsılaşan varsa bilgi verebilir mi lütfen 🙏
yusufalpmom Brrn34 bnde2 doz sınovac olduk canım yan etkı falan olurmu bılmem doğumdan sonra falan ama vurunmanı sıddetle tavsıye edıyorum o kadar çok çevremde atlatan varkı hamıle çok ağır sekılde kesınlıkle ol aşı dedıler
annesi_ Brrn34 32 haftalığım 2 doz aşımı da oldum her hangi bi sıkıntı yaşamadım şükür bebeğimde iyi hareketleri aynı yani inşallahta bişi olmaz doktorum biontech olmamı istedi yan etki falanda hiç yapmadı bende aşı olmamaktan yanaydım ama oldum mecbur
Alparslaninannesi0 Brrn34 olur musun bilmem cnm ama biz atlattık esimle ben 1 dozdum cok agir gecti eşim 2 dozdu maşallah neredeyse yok derece gecirdi .😔
Sevgi_kuscu Doktorum ol dedi 18 haftada oldum 1dozu 2ci bekliyorum Allaha sığınarak oldum Allah büyük 🤲