Sultan3455 tamam sabahtan aklım varsa git aldır hem az cıktıgı için acımazds mis gibi olur . Benim dogumum ani basladı normal diye gittik açılma olmadı sezaryen e aldılar tüylerim biraz cıkmıştı ama tamamen soyundugum için utandım sonra 40 gün bekledim agda yaptırcagım zaman uzamıştı ve zorlandım . Keşke dogurcagım zamanı bilseydim kısa olsa bile agda yaptırırdım aklım varsa yaptır dua edersin bana 😁