Mrvmna Kızlar 11+3 günlük hamiyelim bugün sabahtan beri kasık ve bel ağrısı yaşıyorum biraz adet sancısı gibi korkuyorum doktora gidicem sanırım ama sizede bi sormak istedim bu haftalarda bunu yaşayan oldu mu?
Ezgi14 Mrvmna rahimin buyumesiyle alakali muhtemelen bende de oluyordu hatta 14 15. Haftada da olmustu. Ama dayanilmayacak gibiyse gidin doktora
Mrvmna Ezgi14 çok dayanılmıcak gibi değil ama aralıksız olduğu için korktum bende bebek büyüdüğü için olabilir dedim ama yinede insan korkuyo cevabınız için teşekkürler
Derya341986 Normal cnm bemde oluyordu hatta 12 de başlıyorsu akşam 5 e kadar şimdi bir gün oluyor bir gün olmuyor