Hulyaaaa Sultan3455 Ben bugün 35+5 de sogum yaptım . Suyum sızmış çok az kalmış acil sezeryan a aldilar
Aag06 Sultan3455 39da dogum yaptim suyum geldi suni sanci aldim sezeryan oldum mecbur yerinde olsam 4cm izeri acilman yoksa suni sanci almam bosa kivraniyorsun saatlerce cunku 5saatten fazla sanci cektim son seviyede ölüyor gibiydim yalvardim sezeeyana alin beni diye mis gibiymis sezeryan bilsem normal dohurcam diye tutturmazdim acilmam 4cm i gecmedi
Ceylann01 Sultan3455 suyum iyi 40 haftalık gebeyim suni denicektik hiç açılmam hala yok .tansiyonum 3 gündür yükseliyot doktor riske atmak istemedi bugün sezeryan olucam
Hulyaaaa Sultan3455 Spinal sezeryan oldum cnm gayet rahattım sakinleştirici dahi almadım paniklemedim. Çok şükür rahatım bebeğim kuvozde solunum sıkıntısı var erken doğduğu için. Onun dışında bende de hafif ağrılar oluyor adet sancısı gibi . Ama bin şükür rahatım cnm . Sadece kahveyi çok içtiğim için şuan uyuyamiyom 😅
Hulyaaaa Sultan3455 ben uyumadım.hic spinal oldum sürekli kendimdeydim canm. Sakinleştirici de almadım. İyiyim genel olarak ama ağrım oluyor tabiki sezeryan sonuçta ameliyat 🥰
Mernush 40 haftalıkken suyum çok azaldığı için suni sancıyla normal doğum yaptım. Çok şükür bebeğim 6 aylık su anda.
Sultan3455 Hulyaaaa Allah yardımcınız olsun inşallah canım dualarım sizinle🙏🏻 Ben şeyi merak ediyorum mesela ameliyattan olduktan hemen sınra narkozlu oluyor muyum saçmalıyor muyum yoksa ayıldıktan sonra çıkarırlar beni
Hulyaaaa Sultan3455 senin dediğin genel anestezi de olur cnm.spinal de baygın değilsin ki bel den aşağı uyusuk sadece
Sultan3455 Aag06 zaten direk sezeryan canım doktor bekleyemeyiz dedi ameliyattan çıktığında kendinde miydin 🙏🏻
Aag06 Sultan3455 tabi canim spinal epidural kombine yapildi ben gayet kendimdeydim,gene bayiltmadada zatrn seni ayilmaya yakin cikartiyorlar ,bayginken cikartmiyorlar her ihtimale karsi ameluyathanrde hazirlar sen ayilmaya basladiginda odaya aliyorlar
Aag06 Sultan3455 evet sen kendine gelmeye baslayinca odaya geciyorsun direk emzirmen isteniyor cunku zaten sen bayginken cikarmiyorlar sana bisey olur belki ihtimali ile ameliyathanede bekliyorsun zaten anesteziyi cok vermiyorlar cabuk ayıl diye ameliyat bittikten sonra cok gecmeden ayilirsin sonra hatta genelde bebegim nerde diye soruyormus her ayilan sonra odaya aliyirlarmis ben doktora sormustum cunku