metehaninannesiii MinikMucizeninAnnesi bazi gebelerde olabiliyor canim merak etme sen 2 gun sonra kesilir sakın sıkayım felan deme
kuyucadisi_liva MinikMucizeninAnnesi doktoruna soyle sut hormon testi yapsin.ona gore onlem alinir ama gerci cok da erken degil benim 4.ayda basladi bayada yuksek cikti.hipofiz tumorunden suphelendiler ama ilacli mra girmem sakincali oldugu icin dogum sonrasina kaldi sakin skma.erken dogumu tetikliyormus aman diim.ama her ihtimale karsi o hormon testine bi baktir derim.
Aag06 MinikMucizeninAnnesi benimde 28 de falan gelmisti doktor normal demisti hatta gogse temasta vs geliyor hafta ilerledikce surekli olarak sıkma yeterki bisey olmaz
MinikMucizeninAnnesi metehaninannesiii çok şaşırdım 🙊 yok yok sıkmadım tehlikeli olduğunu biliyorum ama çok erken gibi geldi çok değişik oldum 😳
MinikMucizeninAnnesi kuyucadisi_liva süt hormon testi ne için yapılıyor ki tehlikeli birşey mi bu durum 🥺
Roserose07 kuyucadisi_liva benimde aynı süzin gibi oldu acaba siz naptınız sonrasında gebeliğiniz nasıl geçti
Fadimeazat Meraba 15haftalik hamileyim ilk oglumda göyüs uclarim koptu sutum kesildi babaannem ummaolmus goyuslerin dedi simdi 2. Bebegim olucak emzire bilirmiyim sutum gelirmi
Zehrayenianne MinikMucizeninAnnesi Erken değil canım benim de gelmişti onda su gibiydi ama şimdi 37 haftalığız şimdi süt beyaz sarımsı bişey geliyor