Aypare_ 12+5 haftalıkken doktorum kız olduğu söyledi 😊 Sizlerin hangi haftalarda belli oldu birde haftası erken olduğu halde kız diyen oldumu genelde erkek bebekler belli olur 😊
Merveelisa Aypare_ 13 de erkek dedi 16 da net erkek ama ilk kizimdi onu 27 de öğrenmiştim gostermiyordu
Eslemkusun_annesi Aypare_ 17. Hafta da net olsun diye daha önce kesinlikle bakmadi söylemedi doktorum 17. Hafta da direk kız dedi sonra detaylı yaptirdik ordakı doktorda kız dedi 🧿💕🐣
Aypare_ Merveelisa arkadaşımında baya göstermedi uğraştırdı doktorları 6 doktora gittiğini biliyorum 😄 benimki hemen açıverdi hareketlerinide gördük çok şükür çikolatanın etkisi sanırım😊