Fatos000 ben de bır helım olarak soyluyorum kı bu ekojenıte artışını öğrenmemiştik tıpta. Başıma gelince öğrendim. %90 altında bişey cıkmıyo. Egere gebelıkte kanama vs yaşadıysan bebek o kanı yuttugu ıcın de olabılıyor. 2li testinde bişey yoksa Allaha sıgın korkma. Cunku %10 trizomilerle downla ilişkili bulunmuş. Benım bebegımın kalbınde de mınık delık var. Ikısı bır arada olunca acıkcası korkmustuk ama 4-5 doktor barsagına baktı 3ü ben buna hiperekojenite siyemem dedi, 2si derim dedi. Allaha sıgınıyorum. Delık de kapanmıs mı dıye haftaya kontrolumuz var ınsllah.