brc_cc geçmiş olsun gebelikte hiçbir kanama normal değildir, acile gidin. İyidir inşallah. Benim bardaktan boşalırcasına kırmızı kan gelmişti dedim tamam gitti ama şükür doğumuma 3 günüm kaldı bile. Kanama alanı olmuştu bende ilaçla, serumla, fitille durduruluyor.