Bu haftaya kadar çok zorluklarla geldik korona oldum kasık ağrıları, idrar yolu enfeksiyonu, miğde bulantısı, baş dönmesi, halsizlik, üşengeçlik, yemek düşündükçe bile kusma isteği daha neler neler 🥺
Ama rabbime çok şükür bin şükür bu aralar öyle huzurluyum ki miğde bulantım kesildi iştahım açıldı canım ne istese iştahlı iştahlı tıka basa yiyorum🤤 bu hissi çok özlemişim bu haftada vitamin ilaçlarına başladım baş dönmelerimde bitti daha enerjik hissediyorum 1 günde 2 3 çeşit yemek yapıyorum buda çok güzel bir duygu
Yani hamileliğin balayı haftaları başlamış bulunmakta💕
Siz be durumdasınız?
Miğde bulantınız bittimi yada diğer rahatsızlıklarınız?