Arkadaşlar 24 haftalık hamileyim özel bölgemde elimde bişey tasidigimda yada oturduğum yerden kalktığımda biraz zorlandığımda baya kotu bı ağrı giriyor hamileliğinde yaşayan var mı onu hatta şöyle de söyleyebilirim regl olmadan 1 2 gün önce yine özel bolge de bir ağrı oluyodu yaşayanlar anlar nasıl bı ağrı olduğunu tarif edemiyorum ki ya çok canım sıkıldı bebege bişey olmaz deme 😔😔